Răspunsuri

2014-10-21T00:32:58+03:00
Aluzie - cuvant care face referire la o persoana, situatie, idee fara a fi exprimata                    direct
oroare - sentiment de groaza
hojmalau - voinic, puternic
a gabui - a apuca, a prinde
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T00:35:00+03:00


aluzie=expresie prin care se face referire la o persoana,la o situatie, la o ideei fara a o exprima direct.

oroare=sentiment de groaza de rupulsie,de dezgust.

hojmalau=voinic,inalt

a gabui=a prinde