Răspunsuri

2014-10-21T00:28:03+03:00
Piatra= pietroi
Cana= cănoi
Lungi= lungani
Baiat= băiețoi
Lada=
lădoi 
Copil= copiloi
Casa=c
ăsoi
Lingura=
linguroi
Cutit= cu
țitoi
Carte=
cărtoi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T00:38:41+03:00
Piatra - pietroi
cana - canoi
lungi - lungani
baiat - baietoi - baietandru
lada - ladoi
copil - copilandru
casa - casoi - casoaie
lingura - linguroi
cutit - cutitoi
carte - cartoi
2 3 2