Răspunsuri

2014-10-20T22:38:17+03:00
Optiune, a fii nesigur, amuzant, a cere (nu stiu sinonim), neobisnuit, a decide, infern, circumstanta, iar pentru zilnic: diurn/cotidian.
28 4 28
mersi
Npc! Iti multumesc si eu pentru ca ai folosit functia "multumesc". O seara placuta in continuare, ceaw!
Acestea nu sunt neologisme
Da ce -s?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T22:47:49+03:00
A cere-a solicita.imprejurare-circumstanta.
16 4 16
Asa-i, multumesxc. Chiar nu mi venise in minte ieri.
A lămuri? :
Comentariul a fost şters
a elucida pentru a lamuri