Răspunsuri

2014-10-20T22:16:08+03:00
Bazileu = titlu purtat de regii greci
dava = aszare, localitate exemplu: Capidava
politeist = credea in mai multi zei
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T22:17:08+03:00
Basileul este conducatorul triburilor dacice.
Dava inseamna cetate daca.
Politeist este un om care crede in mai multi zei(daca te referi la daci , sa stii ca ei credeau in principal in Zalmoxis).
2 5 2