Răspunsuri

2014-10-20T22:18:53+03:00
Biruitor=convingator
oachies=chipes
cenusiu=gri
folositor=utilizator
insemnat=
vesnic=etern
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T22:25:43+03:00
Biruitor - victorios , triumfator Oaches-brunet , inchis , negricios Cenusiu - gri , fumuriu Folositor - util ,eficent , binevenit , productil Insemnat - a pune un semn , a marca Vesnic - pentru totdeauna , mereu , intruna
1 5 1