Răspunsuri

2014-10-20T22:05:22+03:00
Dunarea trece prin 10 porturi (Austria, Bulgaria, Croatia, Germania, Ungaria, Republica Moldova, Slovacia, Romania, Ucraina, Serbia) si 4 capitale de stat: Viena, Bratislava, Budapesta si Belgrad.
* Dunarea trece prin mai multe porturi, ce ai enumerat tu sunt tarile prin care trece
republica moldova?
da, e bn, pe o mica portiune Dunarea trece si pe la ei
multumesc,de asta nu stiam
inca nu am invatat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T03:16:14+03:00
Romania: Orsova, Drobeta Turnu Severn, Giurgiu, Tulcea, Galati, Braila
Bulgaria: Ruse, Silistra
Austria: Linz, Viena
Ungaria: Budapesta
Slovacia: Bratislava