Răspunsuri

2014-02-26T00:05:32+02:00
    1 acest pamint este al negustorilor.                                                                             2 aceasta carte este a mamei .                                                                                 3 aceasta locuinta este a mea. ( pronume posesiv  si cu un  pronume demonstrativ)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T09:56:21+02:00
Acest tablou este al meu.
cartea acesta este a lui.
a apreciat desenul alor mei.
a lucrat la macheta alor sai.
1 5 1