Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T22:23:51+02:00
Mai degraba, este un fragment strabatut de o atmosfera de tristete.Acum,depinde si de poezie. :)
32 4 32
Ce te legeni...?
da.este a doua varianta.. copacul..(sau ce era ala..)
era trist fiindca ramane singur sau asa ceva..nu mai tin minte.. citeste bine poezia. :)
2014-02-25T22:24:16+02:00
Este un fragment strabatut de o atmosfera generala de tristete.
20 4 20