Răspunsuri

2014-10-20T21:53:51+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Casă-odaie,apartament,bucătărie,dormitor,salon,căsuţă ,căscioară,cocioabă,vilă...
căţel-cîine,cuşcă,os,căţeluşă,stăpîn,căţei,dulăi...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:53:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Casa:etaj,camera,dormitor,baie,bucatarie,geamuri,balcon,acoperis etc.
Catel:labrador,dalmatian,ciobanesc,pitbull,maidanez,collie,rottweiler, etc.

11 4 11
Catel = lesa , pedigri, ciobanesc, dalmatian , etc nu trebuie sa fie o rasa anume de caine orice tine de acest cuvant!
Mulțumesc mult