Enumerați principalele drepturi pe care le aveți , precum și îndatoririle care decurg din acestea.
Putem avea dor drepturi , fără a avea și datorii ? Ce s-ar întampla într-o societate în care toți membrii ei își cer doar drepturile , fără să consimtă la îndeplinirea îndatoririlor corespunzătoare??

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:55:17+03:00
Incep cu dreptul nostru,al elevilor,drept fundamental: avem dreptul la educatie,dar,in acelasi timp avem si obligatia ,datoria de a frecventa scoala si de a invata.
De obicei,orice drept are cel putin o obligatie/datorie.
Nu pot exista drepturi fara obligatii! Solicitarea drepturilor decurg tocmai din datoria indeplinita fata de societate.
2014-10-20T21:59:53+03:00
Dreptul la familie ,la sănătate,la justiţie ,la şcoală,la securitate,dar şi obligaţia de a nu încălcă drepturile celorlalţi cetăţeni

2 4 2