Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:46:54+03:00
Puncte coliniare = Puncte care se afla pe aceiasi dreapta .

tagda ati ishe tupee , i dibileee
koncinie devo4ki ne jnaiut ruskogo eazka
pai nu stiu rusa doar nu sunt rusoaica sau invat la scoala
ты из румынии,,
кончуга
2014-10-20T21:47:01+03:00
Punctele coliniare sunt 3 sau mai multe puncte plasate pe o dreapta
dar raspunsul meu a fost mai bun, si este si corect, raspunsul de mai sus nu este complet , daca nu este complet atunci nici nu este corect
fa cum stii eu team ajutat cum trebuie , cea de mai sus tea ajutat pt puncte