Stiind ca :
a) b+c=21 şi a=7 , calculați a•b+a•c
b) b-c=31 si a•b-a•c=837,calculați a
c)a•b-a•c=1440 si a=45 , calculați b-c
d)a+b-c=48 si d=144:(95-83), calculați a•d+b•d•d-c•d
e)b-c=7,a=14,b=21 , calculați a•(b-c)+a•b

2

Răspunsuri

2014-10-20T21:50:04+03:00
A. Dai factor comun pe a(b+c)=7*21=147
b.La fel: a(b-c)=837, a*31=837, a=837/31
c. a(b-c)=1440, 45(b-c)=1440, b-c=1440/45
d. d=12
d(a+b-c)=12*48
e.Inlocuiesti in expresia data valorile cunoscute:14*7+14*21=
Calculele ti le-am lasat tie ;)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:57:29+03:00
A)a*b+a*c=a*(b+c)=7*21=147
b)a*b-a*c=837
a*(b-c)=837
a*31=837
a=837:31=27
c)a*b-a*c=1440
a*(b-c)=1440
45(b-c)=1440
b-c=32
d)d=144:12=12
12a+12b-12c=12(a+b-c)=12*48=576
e)a(b-c)+a*b=14*7+14*21=392