Răspunsuri

2014-10-20T21:41:22+03:00
Pai nu stiu sigur, dar cred ca (,) cuvantul citibil este gresit.
citibil => citabil / citit (ambele variante sunt corecte)
Cred că mult mai adecvată ar fi formularea: Romanul este interesant ,captivant şi accesibil oricărui cititor.
greseala mea.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:44:22+03:00
''Citibil''
Citabil este forma corecta,cuvantul ''citibil'' nu exista in DEX.
Romanul este citabil.