Răspunsuri

2014-10-20T21:39:37+03:00
Cu 2: daca ultima cifra a unui nr este para, atunci nr e divizibil cu2.
Cu 3: daca suma cifrelor unui nr e divizibila cu 3, atunci nr e divizibil cu 3.
Cu 4: daca nr format de ultimele 2 cifre ale unui nr nat este divizibil cu 4, atunci nr este divizbil cu 4.
Cu 5: daca ultima cifra a unui nr e 0 sau 5, nr e divizibil cu 5.
Cu 8:  daca nr format de ultimele 2 cifre ale unui nr nat este divizibil cu 8, atunci nr este divizbil cu 8.
Cu 9: daca suma cifrelor unui nr nat este divizibila cu 9, atunci nr este divizibil cu 9.
Cu 10: daca ultima cifra a unui nr este 0, nr e divizibil cu 10.
mersi mult chiar aveam nevoie sa stiu criteriile
Cu placere.
in ce clasa esti?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:43:09+03:00
Criteriul de divizibilitate cu 2 : Un numar natural este divizibil cu 2 daca si numai daca ultima cifra a sa este  0,2,4,6 sau 8.
Criteriul de divizibilitate cu 3 : Un numar natural este divizibil cu 3 daca si numai daca suma cifrelor sale este un numar divizibil cu 3. ( se imparte exact la 3)
Criteriul de divizibilitate cu 5 : Un numar natural este divizibil cu 5 daca si numai daca ultima cifra a lor este 0 sau 5.
Criteriul de divizibilitate cu 9 : Un numar natural este divizibil cu 9 daca si numai daca suma cifrelor sale este un numar divizibil cu 9 . ( se imparte exact la 9 ) .
Criteriul de divizibilitate cu 10 : Un numar natural este divizibil cu 10 daca si numai daca ultima cifra a sa este 0.
SPER CA TE-AM AJUTAT!!!

Cu placere ! Am facut lectia asta miercurea trecuta ! :D
in ce cls esti?
a 6 - a
si eu tot asa
:)