Răspunsuri

2014-10-20T21:37:55+03:00
Albul, negrul, rosul,frumosul(baiat), uratul, (adj->subst) etc

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T23:34:19+03:00
Bine
VORBESTE BINE-ADV.
BINELE NU ESTE RASPLATIT.-SUBST
OMUL FRUMOS E ADMIRAT-ADJ
CANTA  FRUMOS-ADV.
SCRIE ASA CUM VREI.-ADV.
ASA OAMENI IMI PLAC.-ADJ
TREI AU PLECAT.-NUMERAL VAL. SUBST.
TREI ELEVI AU PLECAT.-N. VAL. ADJ.
TREIUL L-A FACUT SA SUFERE.-SUBST
SUFERINDUL E LA SPITAL.-SUBST.
SUFERIND,A LUCRAT MAI GREU.-VB. GERUNZIU

SI .SUNT F. MULTE
1 5 1