Numiti persoanele care cinta la instrumentele muzicale respective:vioara,scripca,cetera,cobza,cimpoi,bucium,toba,nai,tambal,fluer,trompeta..

..inscrieti substantivile pe atitea coloane cite sufixe diferite s-au utilizat pentru derivate.

2
Scuze, imi poti spune de ce ai raportat intrebarea mea ca abuz .. ? Am facut ceva gresit?

Răspunsuri

2014-10-20T21:31:38+03:00
Vioara - violonist
Scripca - scripcar
Cetera - nu stiu
Cobza - cobzar
Cimpoi - cimpoieri
Bucium - nu stiu
Toba - tobosar
Tambal - tambalist
Fluier - fluierar, cred..
Trompeta - trompetist
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:32:31+03:00
Vioara>violinist
scripca>scripcar
cetera>ceterar
cobza>cobzar
cimpoi>cimpoiar
bucium>buciumar
toba>tobosar
nai>nu exista o denumire
tambal>tambalist
fluier>fiorar
trompeta>trompetist