Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:35:00+03:00
Pe lucrarea terminata am luat nota 10 . Nu imi place sa-o vad pe acea femeie suferind. Mainile tremurand nu scriu corect . Ea invata usor la matematica . Eu stiu nenumarate lectii intelese .
1 5 1
2014-10-20T21:51:18+03:00
Fratele meu nu a vut o lucrare terminata. Orele de limba romana au avut niste lectii intelese de noi. Eu am vazut o femeie suferind pe strada. lui li se vadea mani tremurande  la scoala. Uni colegi din clasa mea invata usor lectia la romana.