Răspunsuri

2014-10-20T21:26:41+03:00
Pamant- pamanturile, pamantean, pamantesc, nepamantean, pamanturi.
ai gresittt
nu ai voie sa pui la plural
Lasa ca ai facut tu corect, bravo:)
eu am retinut ce a spus doamna de romana...
Va multumesc la amandoi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:27:57+03:00
Pamant - pamantean , pamanteana  , pamantesc , pamantiu , pamanteni , impamantenit , pamanteanca .
Eu ti-am zis mai multe alege tu 5 de aici . Sper ca te-am ajutat.
vaiii cum sa nu stiuu :(
:D
:))
de aia exista brainly si scoala
:0 :)))