Răspunsuri

2014-10-20T21:17:19+03:00
Rochia era a sa.
El s-a suparat pe mine.
Rochia rosie sau albastra.
S-au plimbat in parc.
I-au doi covrigi.

15 4 15
Surioara mea s-a dus în pădure după mure.
Lui Ion i-au cumpărat acordeon.Grigore i-a adus prietenului său o carte poştală din America.Ieri doi colegi de-ai mei s-au încăierat de la o fată.Unchiul ne-a adus multe daruri.
Iau doi covrigi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:18:51+03:00
Ea s-a dus la cumparaturi
Ei s-au dus la scoala
Maria ne-a povestit vacanta ei de vara
Cristina i-a tema de la Diana
Andreea si Teodora i-au povestit Anei despre Ion Creanga
29 4 29