Subliniati cuvintele care fac parte din familia lexicala a următoarelor cuvinte de baza :
Cap - capabil - capac - căpșor
Orb - orbeala - orbește - a orbi - orbital - orbita
Masa - mascare - măsuță - mescioara - mesean
am nevoie de ajutor la acest exercitiu

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:11:45+03:00
Capabil,capusor,orbeala,orbestea orbi.masuta,mescioara,mesean

20 4 20
Capsor
Cap - capsor , Orb - orbeala , orbeste , a orbi Masa : masuta , mescioara
2014-10-20T21:12:32+03:00
Cap capsor orb orbeala orbeste a orbi masa masuta mescioara
18 4 18