Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:08:09+03:00
Sentimentele si ideile autorului exprimate direct prin eul liric. Limaj artistic. Modul de expunere specific e descrierea.
2014-10-20T21:18:18+03:00
Opera lirica este opera literara in care scritorul transmite in mod direct cititorului sentimente , imagini , redate prin propria sa sensibilitate . Operele lirice sunt structurate in strofe si versuri. Nu au personaje , intamplari , actiuni sau subiect si de aceia nu se pot povesti . Sentimentele sunt redate prin prezenta persoanei a 1 a si a 2 a .In opera este prdzent eul liric . Sper ca te-am ajutat . :)