Răspunsuri

2014-10-20T21:08:39+03:00
Asteroizii sunt corpuri mai mici decat planetele , dar mai mari ca meteoritii si nu sunt comete.

o constelatie este una dintre cele 88 de zone in care este impartita bolta sau sfera cereasca, uneori facandu-se referire doar la o grupare aparenta de stele.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T21:11:08+03:00
Asteroizii  - reprezinta o serie de planete foarte mici care se misca pe diferite orbite formînd un brîu.Acestea sint niste pietre uriase fara o forma geometrica regulata,fara atmosfera.
Constelatii-1.grup de stele.
                2.anumita portiune din sfera cereasca exact delimitata, in jurul figurii imaginare initiale,astfel incit fiecare obiect ceresc(chiar invizibil ochiului omenesc) poate fi atribuit unei constelatii.
2 5 2