Răspunsuri

2014-10-20T20:48:53+03:00
Binificieaza de confort si siguranta

=)) si un copil de la gradinita stia asta , zi ceva mai amanuntit , ca mine :)
ei bine,nu prea cred ca un copil de la gradinita ar putea sti asta!
da , dar profesoara ta ar vrea un raspuns ca al meu
+ ca el este analfabet " binificiaza"
ea pardon
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T20:48:53+03:00
1. pluralism 
2. alegeri libere
3. respectarea drepturilor si libertatilor cetatenilor :)
spune
deci........ sunt raspunsul castigator ?
oky
:) mersi
eu multumesc!