Răspunsuri

2014-10-20T20:45:55+03:00
Maduva spinarii si nervii :)
sunt raspunsul castigator :?
da
pai haide
alege-ma :)
encefal care se afla in cutia craniaia, iar apoi la maduva spinarii!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T20:46:58+03:00
-sistemul nervos central care este alcatuit din encefal si maduva spinari
-sistemul nervos periferic care este alcatuit din nervi si ganglioni nervosi