Răspunsuri

2014-02-25T21:38:53+02:00
Un baiat si doua fete se olimba
o fata si trei baieti merg 

15 3 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T21:42:18+02:00
Un baiat  si niste fete se joaca | nr cardinal
o  fata si un parinte nu erau de acod | nr cardinal
 ionut  nu ii da catrea la o fata. | articol nehotarat
mihai  nu ii spune un exercitiu  colegului | articol nehotarat
 iar  la adjective pronominale nehotarate nu stiu , scuze..
38 4 38