Imi puteti traduce in limba romana urmatorul text (fara google translete ,imi pune 2
daca fac pe el)
Aujourd'hui, Paris
-madame marie,une lettre pour vous...une lettre de Paris
-une lettre de paris?Ah! c'est petite Sylvie qui m'ecrit...Merci,monsieur Philippe!
ma petite Meme cherie!
Me voila a Paris... c'est une ville extraordinaire,une vertable fete pour les yeux,pour le coeur,pour l'esprit! D' abord elle est
tres ancinne,elle a une longue histoire. Et ca se voit!Elle est
nee dans une petite ile,l'lle de la Cite, au milieu de la Seine ,un fleuve qui separe Paris en deux: Paris-rive droite et Paris - rive gauche . C'est commode pour s'y retrouver... Car autrement!! Figure-toi que Paris est divise en 20 arrondissements... Un boulevard peripherique l'entoure... et je ne sais combien de banlieues... Mais je prefere te parler des monuments: la Tour Eiffel (une grande dame plantee sur des patters en fer. Elle ressemble a une girafe), les Arcs de Triomphe,le Louvre, le musee d' Orsay,Notre-Dame,le Sache-Coeur ( une basilique qui , de loin , ressemble a un grand gateau de marige), le Centre Pompidou... Ah! celui-la! IL est beau? Il est drole? Il est fonctionner? Eh bien! Il est tout cela a la fois...et a l'interieur aussi, il est merveilleux...
ta petite-fille enthousiaste qui t'envoire plein de bisous,
Sylvie
P.S Tu sais,Meme ,Sylvie exagere a peine. Bisous ,
Michel

1

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T23:29:06+03:00
Astazi, PARIS
Doamna Mari, o scrisoare pentru d-stra... o scrisoare din Paris
- O scrisoare din Paris? a! este de la micuta mea Silvia ea e cea care-mi scrie.... Multumesc d-ule Philippe
 Scumpa mea MEME...
Iata-ma la Paris... este un oras extraordinar, o nveritabila sarbatoare pentru ochi,m ptr. inima, ptr. suflet.
Mai intai este foarte vechi, are o luhga istorie. Si ca sa vezi! s-a nascut pe o mica insula . Insula de la cite, aproape de Sena, un fluviu care separa Parisul in douaș malul drept si malul stang este usor de gasit. Ptr. ca altfel..// Imagineaza-ti nca Parisul este impartit in 20 mde judete. Un bulevard periferic inconjurat... nu stiu de cate suburbii... Dar prefer sa vorbesc de monumenteș turnul Eifel( o mare doamna amplasata pe picioare de fier). Seamana cu o girafa, arcul de Triumf, etc.........                 .......( o bazilica care de departe seamana cu un imens tort de nunta,  centru POMPIDOU... Ah1 Acela1 Este atat de frumos. Atat de haios, Este functional.....Ei bine1 Este tot timpul ..... si interiorul deasemenea , este minunat!
A ta micuta entziasta care-ti trimite multe sarutari, Silvia
P.S. Sa stii, Meme, ca Silvia nu exagereaza deloc. Te sarut, Michel