Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T20:45:39+03:00
Day light is blinding-ziua,lumina este orbitoare
my car is old,turned 3 years -masina mea este batrana , a implinit 3 ani
me i"m afraid on the dark - mie imieste frica de intuneric
it is nice to be young -este frumos sa fi tanar
i get up early to school- eu la scoala ma scol devreme
i"m good at english - eu sunt buna la limba engleza
you"re a bad boy-tu esti un baiat rau 
sper ca te-am ajutat 
2 5 2
2014-10-20T21:14:51+03:00
I'm late at school.
It's so much light in this room.
This photography is very old.
It's dark in the other room.
You are young so live your life as you want.
I don't want to wake up, it's too early.
Your homework is very good.
You sing really bad.