Răspunsuri

2014-10-20T20:30:34+03:00
S-a format prin schimbareaa valorii gramaticale (conversiune)
s-a format pri schimbarea valori gramaticale
din ce in ce ? ce a fost si ce a devenit ? da, asa este , o sa completez eu, din substantiv ,,voie'' in adjectivul ,,voios'' - ,,os'' este sufix adjectival :P
Prin derivare cu sufix ( cred) :))
bine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T20:35:29+03:00
Sa format cu radacina "voie" si sufixul "os"
12 4 12