Tradu in Franceza:

1. In ani 60 oameni au fondat multe constructii interesante.Un secol mai tarziu un arhitect le-a reconstruit din nou.

2. In timpul revolutiei multi oameni nevinovati au murit. Inainte de 1989 libertatea e
era ingrădită.

3. In trecut oameni mergeau pe jos mai mult. In prezent toata lumea foloseste masina.

4. Ei se plimbasera in Paris pe 14 iulie. Doua zile mai tarzi ei s-au urcat in Turnul Efel.

5. Eu am facut ocolul pieţei Concorde , am urcat treptele catredalei Notre-Dame si m-am pe Shanzelize.

6.Inainte vizitasem Parisul istoric si medieval. Acum 10 ani orasul a fost reconstruit.

7. Intr-o zi frumoasa noi am mers in parcurile si gradinile din Paris. Dupa plimbare noi am vazut un film la cinema.

8. Inagurarea piramidei Luvru a avut loc in 1989. In iunie 1993 s-a terminat reamenajarea muzeului Luvru.

9. In secolul al XVII s-a construit domul invalizilor (Les Invalides) .

10. In ani 60 s-a fondat academia franceza.

11. Spre ani 1500 Paris a redevenit capitala Frantei.

12. In epoca lui Napoleon s-a Construit arcul de triumf. 10 ani mai devreme s-a construit Pantelimonul.

!!!!!! Precizez a se traduce si numerele/ani..!!!!!!

1

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T02:06:20+03:00
1.Dans les annees 60(soixante),les gens ont fonde beaucoup de constructions interessants.Un siecle plus tard,un architect les a reconstruit encore une fois.
2.Pendant la revolution beaucoup de gens innocents sont morts.Avant de 1989(mille neuf cent quatre-vingts et neuf) la liberte etait limitee.
3.Au passe,les gens allaient plus a pied .Au present,toute le monde utilisent la voiture.
4.Ils s'etaient promenes a Paris sur le 14(quatorze) juillet.Deux jours plus tard,ils sont montes dans la Tour Eiffel.
5.J'ai fait le detour du marche Concorde,je suis monte les mesures de Cathedrale Notre-Dame et je me suis promene a Champs Elysee.
6.Avant,j'avait visite le Paris histoire et medieval.Il y a 10(dix) ans,la ville a ete reconstruite.
7.Dans un beau jour,nous sommes alles dans les parcs et les jardins de Paris.Apres la promenade nous avons vu un film au cinema.
8.L'inaurugation de la pyramide Louvre a eu lieu en 1989(mille neuf cent quatre-vingts neuf).En juin 1993(mille neuf cent quatre-vingts treize)s'est termine la restructuration du musee Louvre.
9.Dans le dix-septieme (XVII)siecle a construit Les Invalides.
10.Dans les annees 60(soixante)a ete fonde l'academie francaise.
11.Vers les annees 1500(mille cinq cent)le Paris a redevenu la capitale de la France.
12.A l'epoque de Napoleon a construit L'Arc de Triomphe.Dix(10) ans plus tot a construit le Pantheone.(NU Pantelimonul:))))

3 5 3