Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T20:22:40+03:00
Padure:padurar,impadurit,padurice,a impaduri,despadurit
negru:innegrit,negricios,negrese,negrut,innegrit:
alb:albicios,albastru,albut,albusor,albulete
2014-10-20T20:25:47+03:00
Padure:pădurar,pădurețe,pădurește,                                                                            alb:albișor,albiță,albit,albire,albineț                                                                              roșu:roșior,înroșit,roșire,                                                                                               negru:negreață,înegrit,negriu,negrișor,negriu
1 4 1