Răspunsuri

2014-10-20T20:12:02+03:00
(a+a+1+a+2+a+3+a+4):21=9 r 6 ....
5a+10=9 r 6 supra 21..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T20:13:02+03:00
Notam cele 5 nr  : x , y, z , l , m .
⇒x+y+z+l+m : 21 = 9 , 6 
⇒numerele nu sunt divizibile cu 21 .
⇒suma celor 5 nr este = 21·9+6
⇒suma celor 5 nr este =195
⇒al treilea numar = 195 : 5 
⇒al treilea numar = 39 
⇒ numerele sunt : 37 , 38 , 39 , 40 , 41
ok , dar ma alegi cel mai bun raspuns ?
de ce al treilea numar ?
fiindca asa ar veni formula
numarul din mijloc .
daca sunt 3 al 2-lea .