Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T20:02:28+03:00
(2 la putere 2) la 16  x( 2 la 3 ) la 12x (2 la 4) la puterea 15=
2 la puterea 32 x  2 la puterea 36 x 2 la puterea 60
2 la puterea 128 




multumesc mult
cu placere :) sper ca ai inteles :)
da
2014-10-20T21:06:23+03:00
2 la putere 2) la 16  x( 2 la 3 ) la 12x (2 la 4) la puterea 15=
2 la puterea 32 x  2 la puterea 36 x 2 la puterea 60
2 la puterea 128