Răspunsuri

2014-10-20T20:06:31+03:00
<=>(3/8+0.4) :0.001+11:20  <=>
<=>(0.37+0.4):0.001+0.55  <=>
<=>0.77 : 0.001+0.55 <=>
<=>770 +0.55 =770.55
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T20:49:57+03:00
0,4=4pe 10=2pe5
0,001=1pe 1000
facem pe fragmente pentru a nu gresi.
in paranteza prima fractie adica 3pe 8 o amplificam cu 5 si a doua fractie adica 2pe 5 cu 8 pentru a avea numitori comuni.acum avem 15pe 45 +16pe 45=31pe 45.
31 pe 45 :la 1 pe 1000.acum avem 31pe 45 si 1000pe 1 pentru ca a doua se inverseaza.si este egal cu 6200pe 9.  6200pe 9 +11:20=6200pe 9+11x1pe20=6200pe 9+11pe 20=amplificam prima fractie cu 20 si a doua cu 9=124000+99 totul supra 180=124099totul supra 180=67,21(67)

1 5 1