Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T19:49:37+03:00
Cometele sunt corpuri ceresti mici, de aparenta nebuloasa care se rotesc in jurul Soarelui.Multe comete trec prin zonele marginale ale Sistemului Solar.
cometele sunt corpuri ceresti formate din cap si coada.capul este format din nucleu si coama.nucleul cometei este format din roci si gheata.Coama este formata din gaze inghetate.Atunci cand cometa se apropie de soare gazele din coama se dezgheata si formeaza coama cometei.
2014-10-20T19:51:19+03:00
Cometele sunt corpurile ceresti mici, care se rotesc in jurul soarelui! Simbolul  astronomic pentru comete consta dintr-un disc cu o coada formata din trei linii.