Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T19:48:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(+)+(+)=(+)
(+)+(-)=(-)
(-)+(-)=(-)
(+)-(+)=(+)
(-)-(-)=(-)
(+)-(-)=(+)

mss dar la inmultire sunt 4 uite: +•+=+
+•-=-
-•+=-
-•-=+... nu asa ar trebui sa fie si la adunare si la scadere?? mai ales ca ni sa spus la sc ca la adunare si scadere sunt 2 reguli
2 de "-" face "+".
2014-10-20T20:04:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-·+=-
-·-=+
+·-=- iar la adunare sau scadere daca ai semne diferite adica minus si plus se pune semnul celui mai mare si ele se scad 
-(-)=+
-(+)=-
Eu iti dau exemple: (+ )+(+)= + , 2+3=5
Am zis semne diferite.
(+)_(+)= 5)_(7)= _2 minusul din fata parantezei schimba semnul cifrei din paranteza , (_)+(_-)= (-5)+(-4)=-9; (-)+(+)= (-7)+(2)=se pune semnul celui mai mare termen adica 7 si se scade din termenul mai mare pe cel mai mic
Si eu ce-am spus?!
multumesc