Răspunsuri

2014-10-20T19:34:27+03:00
Mihai are 15lei, sandu are 45. 45/3egal cu 15. 45+15 egal cu 60
Trebuie dezvoltat si spus cum am aflat acele numere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T19:38:21+03:00
Se imparte un intreg la patru parti egale dupa care se inmulteste un sfert la trei si ne ramane a treia parte  pentru mihai                                                                               60/4 egal 15                                                                                                           15*3 egal 45                                                                                                    60-45 egal15                         decimihai are15 lei iar sandu 45 lai

sper sa te ajute
ms dar noua ne-a predat doamna altfel.Rezultatel sunt bune .
Ne-a predat cum ar fi :x-prima lada
y=a daou lada z=a treia lada x+y+z=129