Răspunsuri

2014-02-25T21:07:07+02:00
Stela popescu dem radulescu jan constantin
Autori!
da
Pai,este actor,nu autor!
Aceia sunt actori
Monicta1234, apersoana, respectiva a cerut autorii si numele lor reale,nu actori,e o diferenta!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T21:08:56+02:00
Unul dinte ei pote fi Mihai Eminescu- nume real (Mihai Eminovici)
Tudor Arghezii= Ion N. Theodorescu

Jules Verne= Nume complet Jules Gabriel Verne
Te-am ajutat,sper!
2 5 2