Cum s-au format cuvintele: racitor,voios,zambitor,dansator,grasut,stralucitor,corist,racoros!
plz! Repede!

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔


2

Răspunsuri

2014-10-20T19:24:14+03:00
Aceste cuvinte s-au format prin derivare
prin derivare racitor-racit(radacina)si or(sufix
voios-voi(radacina)os(sufix)
zimbitor-zimbit(radacina)or(sufix)
dansator-dans(radacina)tor(sufix)
grasut-gras(radacina)ut(sufix)
stralucitor-stralucit(radacina)or(sufix
corist-cor(radacina)ist(sufix
racoros-racor(radacina)os(sufix)
stii cum se inseamna radacina shi sufixul?radacina-faci un arc deasupra cuvintului,iar sufixul faci un unghi deasupra partii ce a ramas
suuper ms
cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T19:25:02+03:00

Prin derivare cu suffix: a raci, voi, zambet, a dansa, gras, a straluci, cor, racoare.
10 3 10
DERIVARE DA A RACI VOI ZAMBET A DANSA GRAS A STRALUCI COR RACOARE
multumesc
cu placere:)