Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T19:18:26+03:00
96:3=32
32*2=64
numerele sunt 64 si 32
N-ai pentru ce.tu cati ani ai?
implines 10 in 7 noiembrie!
na ceau mersi pentru tot!
multi ani inainte! pa
multumes! pa!
2014-10-20T19:18:43+03:00
Pai faci :
96:3=32
32x2=64
numerele sunt:32 si 64
sper ca te-am ajutat
dar stii sa faci si cu? segmente
da...
nr 1: l-----l si numarul 2: l----------l
apoi faci o acolada si scrii suma
mersi