Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:59:31+03:00
Căldura specifică  a apei este de de aprox. 2,1 kJ/kg·°;
2014-10-20T19:01:23+03:00
Caldura specifica a apei ( a unei substante) este caldura primita sau cedata de unitatea de masura dintr-o substanta pentru a-si creste sau a-si micsora temperatura.
 Se calculeaza : c=Q/m*DT
 unde : c= caldura specifica a unei substante
           Q= caldura primita sau cedata
           m = masa substantei
           DT= variatia de temperatura
Si este aproximativ egala cu 2,1 J/kg*grad