Răspunsuri

2014-10-20T18:56:22+03:00
Invatare
buna si frumoasa
ne invata binne 
se uita
folos
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-20T19:12:00+03:00
Intelegenta                                                                                                                        nadajduita                                                                                                                        vie                                                                                                                        armonioasa                                                                                                                        trainica                                                                                                                        atotplacuta                                                                                                                         rara                                                                                                                         enorma 
2 4 2