Răspunsuri

2014-10-20T18:49:19+03:00
Said se scrie de fiecare data cand treci in reported speech
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:50:51+03:00
Este foarte simplu. din reported speech intelegem ca "schimbam timpurile verbale". 
spre exemplu : He says he will get a high mark. ( el spune - adica prezent- va lua o nota mare)
   si cum transformam in reported speech?
    he - poate fi inlocuit cu un nume - Mark ( nu e obligatoriu)
  Mark said that he would get a high mark. ai inteles acum? :)) 
si urmatorul verb :will , va fi trecut la past present - adica would :D
Multumesc! Intr;adevar nu e atat de greu:)