Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:44:51+03:00
1)Nu mai stiam daca era  vie sau nu.
Cred ca se ascunde in vie.
2) Baitul sare atat de sus!
Da-mi si mie niste sare, te rog.
3)Azi s-au extras destul de multe minerale din baie.
Ar trebui sa mergi sa faci baie. (poti adauga si duhnesti daca profa are simtul umorului =]]]] )
4)Privea spre cer cu atentie
Cer sa fiu indreptatita!
5)Prietena si-a luat pantofi noi.
Vei pleca cu noi, clar?

2014-10-20T18:44:59+03:00
Am cules struguri din vita de vie.
Strabunica lui este inca vie :)))). :P
A cumparat sare de bucatarie.
Acel copil a sarit in pat.
Fata si-a facut baie.
Prosopul lui se afla in baie.
Afara este un cer plin de nori tumultuosi . 
Mi-a cerut o rezerva de stilou.
Noi am plecat in excursie.
Mama lui i-a cumparat haine noi.