Răspunsuri

2014-10-20T18:42:27+03:00
Iubire, traiesc datorita curajului pe care mi-l inspiri . Ma inalt pentru a a te intelege si a descoperi ca viata poate oferi mult mai mult decat pasiune egoista sau pretentii care incep cu EU.Iubesc ceea ce esti, cu o dragoste mai puternica decat distanta, mai tare decat timpul, mai neinduratoare decat ratiunea, in ciuda faptului ca esti distanta timp si ratiune. Nu mai mi-e frica de mine, de sentimente pe care le-am ascuns din teama de vulnerabilitate, mi-e frica doar de mainele care va intensifica dorul dupa tine. Traiesti in fiecare bucatica din mine, in fiecare gand lacrima sau zambet cu care infrunt clipele. Impletesc teama cu singuratatea si te descopar dincolo de ele luptand cu un destin potrivnic,Si daca dragostea e mai puternica decat uitarea, curajul tau , curajul nostru va invinge orice.Cu tine alaturi sunt intreaga, iar inima mea abia suporta atata fericire. Trezesti in mine furtuna, si vant si pasiune si moarte si viata si cant si durere dar simt ca traiesc si ma inalt si cobor cu fiecare bataie a inimii. iubim , traim , ne vom regasi in eternitate iar daca ne vom pierde de-a lungul drumului, eternitatea ne va gasi ea pe noi pentru ca esenta ei se afla in dragostea noastra.
iubirea mea, exist pentru destinul nostru
cu dragoste .....
L'amour, vivez avec le courage I inspiri. Je grand à vous comprends et me rends compte que la vie peut offrir tellement plus que la juste passion égoïste ou revendique(prétend) que commencent par l'UE. J'aime quels vous êtes, avec un amour plus puissants que la distance, plus fort que le temps, d'un air plus mécontent que son intellect, malgré le fait que vous êtes le temps de distance et la raison. Je n'ai pas peur de moi, des sentiments que j'avais cachés de crainte de la vulnérabilité, je qu'ai peur gagne seulement ma vie comme le travailleur(l'ouvrier) qui améliorera(augmentera) votre désir(regret) pour vous. Vous vivez dans chaque un peu de moi dans chaque larme de pensée ou sourire avec lequel des moments de visage. ÉTANT D'ACCORD avec la solitude et la crainte avec vous trouvent à l'extérieur d'eux luttant avec un destin hostile et si votre amour est plus fort que l'oubli de votre courage, notre hardiesse gagnera any.with vous à mon côté êtes pleins(complets) et mon coeur pourrait à peine porter tant de bonheur. Éveillez dans moi une tempête et le vent et la passion et la mort et la vie et le bord de devant et la douleur mais j'estime qu'ils vivent et je suis grand et je suis descendu avec chaque coeur battent. Nous aimons, nous vivons, nous ferons(serons) nous trouver dans l'éternité et si nous perdons en chemin l'éternité nous le trouverons dans son essence dans notre amour.
Mon amour, j'existe pour notre propre destin
avec l'amour.....

1 5 1