dictionarul este intelepciunea ce ne imbogateste vocabularul.In el se gasesc multe informatii ,sinonime expresii etc. despre cuvinte mai complicate.El este o buna utilitate si un bun prieten pentru noi copiii.

Răspunsuri

2014-10-20T18:37:19+03:00
Dictionarul are o mare importanta in Limba romana, ajuta un elev sa gaseasca sinonime pentru a-si dezvolta vocabularul . nu stiu mai dezvolta .. scuze ca nu ti-am putut fi de mai mare ajutor...

4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:39:52+03:00
Dupa parerea mea utilizarea dictionarului este foarte importanta. Acesta ne ajuta in primul rand la aflarea sensurilor cuvintelor necunoscute de o persoana. In al doilea rand acestea au rolul de a informa si documenta.
9 4 9