Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:20:04+03:00
Culori primare:rosu,galben si albastru
Culori secundare:rosu+galben=oranj,galben+albastru=verde si albastru+rosu=violet
Bafta :D
votezi cel mai bun raspuns?:D
nu prea cred
multumesc:)
2014-10-20T18:22:31+03:00
R O G V A I V -culorile curcubeului
cele principale le iei din curcubeu(si iti dau un pont:o culoare da,una nu)
R O G V A I V
R G A(Rosu,galben,albastru)
cele secundare sunt restul
R O G V A I V
O V IV(Orange,verde,iar indigo+violet se iau la un loc)