Intr-o statiune au venit in luna iunie 11375 de turisti,iar in luna iulie cu 6354 mai mult cati turisti au venit in luna au gust daca in total in cele trei luni au venit in statiune 40000 de turisti?? cu intrebari

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:22:48+03:00
11 375+6354=17 729 luna iulie. 40 000-(11375+17 729)=10.896 in luna aug
2014-10-20T18:29:55+03:00
11375+6354=17729 turisti luna iulie       11375+17729=29104 turisti luna iunie si iulie     40000-29104=10896luna august      R: in luna august au venit 10896
6 5 6