Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:16:48+03:00
Adica - inteligenta se castiga doar prin inteligenta sau omul destept , bun , da roade in viata ...
Era vorba despre domnitorul Stefan Voda, la portretul lui,, iar acolo spunea portretul fizic si citatul acesta, si un stiu cum la'si putea interpreta.
adica , omul bun la suflet si drept , cum este Stefan Voda , da dovada prin caracteristicile lui de dreptate si bunatate. sper ca intelegi
2014-10-20T18:17:29+03:00
Asta ar insemna ca la fel cum sunt parintii la fel va fi si copilul. Daca parintele este inteligent de ex. si copilul va fi inteligent.
Era vorba despre domnitorul Stefan Voda, la portretul lui,, iar acolo spunea portretul fizic si citatul acesta, si un stiu cum la'si putea interpreta.
prin intermediul proverbului "..." se releva asemanarea dintre tatal, Bogdan si fiul, Stefan Cel Mare. Aceasta nu a fost trecuta cu vederea de popor care si-a exprimat liber aprecierea fata de fiul marelui domnitor
Multumesc mult.