Răspunsuri

2014-10-20T18:16:13+03:00
Reguli: Fiecare silaba trebuie sa aiba o vocala. Daca de exemplu un cuvant are 4 silabe are tot atatea vocale
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-20T18:17:26+03:00
1. O CONSOANĂ ÎNTRE DOUĂ VOCALE trece  în silaba următoare;  2. DOUĂ CONSOANE ÎNTRE DOUĂ VOCALE se despart, prima  consoană trecand în silaba de dinainte, iar a doua consoană la silaba următoare. 3. TREI SAU MAI  MULTE CONSOANE ÎNTRE  DOUĂ VOCALE, la despărţirea în silabe prima consoană se duce la silaba de dinainte, iar celelalte două trec la silaba următoare. 4. DOUĂ VOCALE ÎN HIAT se despart între ele, făcând parte din silabe diferite.
2 5 2