Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:12:21+03:00
Cult-incult,necult
_________
Comentariul a fost şters
si astea ce-s? Șl
:l*
Comentariul a fost şters
oh :)
  • Utilizator Brainly
2014-10-20T18:12:42+03:00
Cult<>incult...............
scz astea-s sinonimele
Comentariul a fost şters
cred ca e inceput
Antonimul cuvantului chenar poarte fi interior/centru/ mijloc
voi stiti antonimul cuvantului a urmari???